شناسه خبر: 5385
بازدید: 553

دوستان عزیز قطعا در ابتدای مقاله به تذکر ما مبنی بر اینکه بهتر هست هویت ایرانی ما در کوینکس مخفی بماند توجه کردید ، دلیلش را هم عرض کردیم که اگر یک روزی ایران کوینکس را تحریم کرد و یا بلعکس دغدغه ساخت حساب جدید و انتقال پول هایمان را نداشته باشیم ، هر چند احتمال اینکه صرافی کوینکس ایرانی ها را تحریم کند تقریبا صفر درصد هست چرا که اکثر کاربرانش ایرانی هستند و طبیعتا منبع درآمد خودش را نابود نمیکند ، این نکته را در هیچ کجای آموزش های اینترنتی به شما نمیگویند چرا که تجربه اندکی در کار با صرافی و بازارهای مالی دارند .

حال اگر با آی پی ایران ثبت نام کردید ، در هر صورت به کوینکس نشان دادید که ایرانی هستید لذا اگر روزانه بالای 10/000 دلار واریز یا برداشت از حساب خود دارید میتوانید طبق آموزش زیر احراز هویت خود را انجام دهید در غیر اینصورت هیچ نیازی نیست .

به جهت وریفای کردن حتما باید پاسپورت داشته باشید .

ابتدا وارد اکانت خود در سایت کوینکس میشویم ، از منوی بالا گزینه account کلیک کرده و از منوی باز شده گزینه account settings را انتخاب میکنیم .

مرحله بعد در قسمت id verification گزینه verify را انتخاب کنید .

در صفحه باز شده باید ابتدا کشور ایران را انتخاب کنید ، سپس نام و نام خانوادگی بصورت کاملا وارد شود و آی دی نامبر پاسپورت خود را نیز در کادر مربوطه وارد فرمایید .

در مرحله آخر باید یک عکس سلفی بگیرید که داخل عکس باید ، یک دست پاسپورت باز شده باشد و در دست دیگر یک برگه که بزرگ در آن coinex و تاریخ روز به میلادی نوشته شده باشد ، عکس را آپلود کرده ، تیک انتهای صفحه را زده و گزینه submit را کلیک فرمایید و منتظر تایید احراز هویت خود باشید .

چگونه در صرافی کوینکس احراز هویت کنیم ؟
1 از 1 رای
چگونه در صرافی کوینکس احراز هویت کنیم ؟

نویسنده

art index
ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات آموزشی در زمینه طراحی دیجیتال