شناسه خبر: 5426
بازدید: 654

اصول زمان تلاش و پاداش مرتبط با اکثر مشاغل قابل مقایسه با بازار نیست. دستمزد ساعتی کارمندان صرف نظر از تلاش فرد ثابت است برای یک معامله‌گر میزان تلاش می‌تواند بی فایده باشد و رابطه بین زمان و پاداش وجود ندارد.

یک معامله گر می تواند فقط با گرفتن یک تصمیم با صرف مقداری انرژی مثبت روانی سود هنگفت و باد آورده را به دست آورد . بیشتر ما با سیستم بسیارساخت یافته از باورها در مورد شرایطی که تحت آن شایستگی بدست آوردن پول را پیدا میکنیم رشد کرده ایم. در واقع بسیاری از مردم به خاطر شرایط دوران کودکی و همچنین عقاید مذهبی بر این باورند در صورتی که کار نکنند سزاوار دریافت پول نیستند.

یک کارمند صرف نظر از مقدار تلاش و وظیفه شناسی در اخر ماه حقوق ثابت دریافت میکند. او نمیتواند مرخصی طولانی مدت بگیرد . نمیتواند وسط کار به دنبال کارهای خود باشد زیرا کارفما از حقوق وی کسر میکند. یک معامله گر چنین شرایط ندارد .

پس به دست آوردن مقدار زیادی پول در دوره زمان کوتاه بدون صرف انرژی برای اکثر مردم که برای به دست آوردن پول کار می کنند پذیرفته شده نیست . پس چگونه بعضی از افراد سود و ثروت باد آورده خود را بر این باور های ساخت یافته در مورد کار منطبق می‌کنند؟

این میتواند از درگیری های ذهنی معمول معامله گران باشد . کسانی که پول خود را به بازار می‌بخشند . مغایرت بین تربیت محیط اجتماعی و محیط پرسود بازار باعث میشود بسیاری دچار اشتباهات متعدد در معامله کردن بشوند و سرمایه خود را به باد دهند.

متد فکری است که بیشتر بی نظمی ها و عکس العمل های عاطفی را مدیریت می کند.

مبع کتاب معامله گر منظم

اصول تلاش و پاداش
1 از 1 رای
اصول تلاش و پاداش

نویسنده

art index
ارائه دهنده با کیفیت ترین محصولات آموزشی در زمینه طراحی دیجیتال